هدر
1. ماباتو چیست؟

"ماباتو" یک پلتفرم برای جمع آوری حمایت های مالی از سوی حامیان و کاربران است ، در واقع هر فرد یا گروهی که در حـوزه فعالیـت خود به نوعـی ارزش آفرین باشد ، می تواند از طریق این پلتـفرم از حمایت مستمر حامیـان خود برخوردار شود.

2. قوانین و مقررات عضویت چیست؟

لطفا از صفحه قوانین و شرایط استفاده مطالعه بفرمایید.

3. چگونه به ماباتو اعتماد کنیم؟

درواقع شما در مرحله اول باید به ارزش آفرین خود اعتماد کنید. ماباتو فقط در نقش یک پلتفرم و ابزاریست که ارزش آفرینان بتوانند با استفاده از آن جذب حمایت مستمر داشته باشند. با این حال ماباتو در حال کسب مجوز های لازم و نماد اعتماد الکترونیک نیز میباشد. که این امر به زودی میسر خواهد شد.

4. شماره تلفنی دارید که می توانم با آن تماس بگیرم؟

برای ارتباط با ما به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

5. ماباتو برای پرداخت ها ازچه سیستمی استفاده میکند؟

پرداخت ها از درگاه رسمی بانک پارسیان (سیستم شاپرک) انجام میشود.

6. آیا ماباتو اپیلیکیشن اندروید و IOS دارد؟

خیر. در حال حاضر ماباتو یک وبسایت است. در آینده اپلیکیشن ماباتو برای انواع تلفن همراه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

7. چرا ادرس محل زندگی خود را باید ثبت کنم؟

در زمان ثبت نام نیازی به ثبت آدرس نیست. فقط در صورتی که سطح حمایتی شما شامل پاداش فیزیکی باشد ، ارزش آفرین برای ارسال هدیه شمانیاز آدرس و کد پستی محل زندگیتان دارد. وارد نکردن آدرس به معنای انصراف از دریافت پاداش می باشد.

8. چرا زمان ثبت نام شماره تماس خود را باید ثبت کنم؟

پلتفرم ماباتو کاربران را بر اساس شماره همراه آنها میشناسد و از نظر امنیتی ، هیچ کس بدون در اختیار داشتن تلفن همراه شما نمیتواند به اطلاعات حساب شما در ماباتو دسترسی پیدا کند.

9. چه زمان باید پرداخت کنیم؟

تمامی حساب کتاب های مربوط به ارزش افرینان در روزهای ابتدایی ماه انجام میشود ، بنابراین بهترین زمان پرداخت ابتدای هر ماه است ولیکن حامیان میتوانند هر زمان که میخواهند مبلغ حمایتی ماه جاری خود را پرداخت کنند.

10. پرداختی هایم را کجا میتوانم مشاهده کنم؟

بعد از ورود به پلتفرم ماباتو از منوی داشبرد به قسمت گزارش ها رفته و پرداخت های خود را مشاهده کنید.

11. پول از حساب من خارج اما وارد سیستم ماباتو نشده است؟

این اتفاق به دلیل قطعی ارتباط با سرور های بانکی میباشد. و مبلغ پرداختی در طی 48 ساعت به حساب بانکیتان بازگشت داده خواهد شد. درصورت عدم باز پرداخت بانک با شعبه مربوطه تماس حاصل فرمایید.

12. پول من بعد از انصراف بازگرداننده میشود؟

خیر. مبلغ پرداختی شما برای ارزش آفرین برگردانده نخواهد شد. مگر مبلغی که در کیف پول حسابتان شارژ کرده باشید، در این صورت بعد از انصراف دیگر پولی از حساب شما به حساب ارزش آفرین واریز نخواهد شد و شما میتوانید مبلغ را برداشت کنید.

13. زمان پرداخت را چگونه به یاد داشته باشیم؟

نگران نباشید، ماباتو ابتدای هر ماه سطوح حمایتی تان را به شما یادآوری میکند.

14. چگونه آدرس خود را به روز کنم؟

پس از ورود به پلتفرم ماباتو از منوی داشبورد به قسمت تنظیمات رفته، آدرس خود را به روز کنید.

15. ارزش افرینان را کجا میتوانم جست و جو کنم؟

شما از طریق منوی جستجو بالای سایت و یا بخش ارزش آفرینان و انتخاب دسته بندی مورد علاقه خود میتوانید ارزش آفرینان را مشاهده و حمایت کنید.

16. چگونه حامی شویم؟

ارزش آفرین مورد نظر خود را جستجو کنید. یک سطح از سطوح ارائه داده شده توسط ارزش آفرین را انتخاب نموده و حمایت خود را انجام دهید. حال شما یک حامی محسوب میشوید.

17. چگونه میتوانم فایل صوتی تصویری یا نوشتاری خود را برای ارزش آفرین ارسال کنم؟

اگر ارزش آفرین مد نظر شما این گزینه را برایتان فعال کرده باشد ، میتوانید از قسمت گفت و گو فایل مورد نظر را برای ارزش افرین خود ارسال کنید.

18. ایا میتوانم دو سطح مختلف از یک از ارزش آفرین را حمایت کنم؟

بله. شما میتوانید چندین سطح از یک ارزش آفرین و یا چندین ارزش آفرین را حمایت کنید. که در قسمت گزارشات و پیام های یادآوری ماهانه به صورت مجزا قابل مشاهده هستند.

19. آیا امکان انصراف وجود دارد؟

بله. هر زمان که از ادامه حمایت منصرف شده باشید، میتوانید وارد صفحه ارزش آفرین خود شده، از سطح حمایتی خود انصراف داده و یا ویرایش کرده و سطح دیگری را حمایت کنید.

20. آیا امکان حمایت و واریز از خارج از کشور وجود دارد؟

درحال حاضر این امکان وجود ندارد. اما به زودی پیاده سازی خواهد شد.

21. چگونه سطح حمایتی خود را تغییر دهم؟

وارد صفحه ارزش آفرین خود شوید ، از سطح حمایتی فعلی خود انصراف هید و سطح دیگری را انتخاب نمایید.

22. آیا من نیز میتوانم یک ارزش آفرین شوم؟

البته. شما هم اگر صاحب یک ارزش هستید میتوانید آن را ارائه داده و به جذب حمایت بپردازید. پیشنهاد ما این است که همزمان شبکه های مجازی خود را تقویت کنید تا بتوانید کاربر بیشتری را به صفحه ماباتو خود دعوت کنید.

23. آیا میتوانم حامی چند نفر هم زمان باشم؟

بله. شما میتوانید چندین سطح از یک ارزش آفرین و یا چندین ارزش آفرین را حمایت کنید. که در قسمت گزارشات و پیام های یادآوری ماهانه به صورت مجزا قابل مشاهده هستند.

24. پرداخت مستمر سطح حمایتی چیست؟

حمایت های شما زمانی ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد که شما به صورت مستمر حمایت خود را انجام دهید تا ارزش آفرینتان بتواند برنامه ریزی کند و سریع تر به موفقیت دست یابد. از این رو ما ابتدای هر ماه سطوح حمایتی تان را به شما یادآوری خواهیم کرد تا در صورت تمایل حمایت خود را انجام دهید.

25. سطح های تعریف شده توسط ارزش آفرین چیست؟

سطح های حمایتی مهم ترین بخش صفحه یک ارزش آفرین هستند که شما میتوانید با مشاهده و بررسی سطوح یکی از آنها را انتخاب کرده و در ازای حمایتی که انجام میدهید پاداش های مشخص شده در همان سطح را دریافت نمایید.

26. هدف چیست؟

ارزش آفرینان بتوانند بر اساس مبالغ جمع آوری شده توسط حامیان برای پیشبرد فعالیت خود برنامه ریزی کرده و پیش روند.

27. گپ چت ارزش افرینان چیست؟

یکی از امکانات سیستم می باشد که در صورت تمایل ارزش آفرین میتوانید با او به گفت و گو بپردازید.

28. من فکر می کنم با یک مشکل با سایت روبرو شده ام؛ چگونه گزارش کنم؟
  • اگر مشکل مربوط به قسمت فنی و یا نحوه ی استفاده از سایت می باشد میتوانید به قسمت تماس با ما رفته و با تیم پشتبیانی تماس حاصل نمایید تا همکاران در اسرع وقت به شما کمک کنند.
  • اگر با صفحه ارزش آفرینی مواجه شده اید که تخلفی انجام میدهد میتوانیدلطفا تخلف را گزارش دهید تا ما سریعا اقدامات لازم را انجام دهیم.
29. چگونه می توانم نارضایتی خود را اعلام کنم؟

شما میتوانید با ارسال ایمیل و یا تماس با تیم پشتیبانی ، ما را از مشکل خود با خبر کرده تا سریعا برای رفع آن اقدام کرده و رضایت دوباره شما را جلب نماییم.

30. بعضی پست ها برای من قابل نمایش نیست ؟ علت چیست؟

ارزش آفرینان میتوانند پست های خود را بر اساس سطح های حمایتی به نمایش درآورند. اگر پستی برای شما قفل است و نمایش داده نمیشود ، برای مشاهده آن نیاز است سطح مربوط به آن پست را حمایت نمایید.

در غیر این صورت اگر پستی قفل نیست و نمایش داده نمیشود احتمالا مشکلی فنی می باشد. لطفا به پشتیبانی ما اطلاع دهید تا مشکل سریعا برطرف شود.

31. در هنگام وصل شدن به درگاه با ارور مواجه میشوم ؟

1. لطفا اتصال به فیلتر شکن خود را قطع کنید.

2. از مناسب بودن سرعت اینترنت خود مطمئن شوید.

3. دوباره امتحان نمایید.

اگر باز با مشکل رو به رو شدید. حتما با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

32. امکان دسترسی به ارزش افرین دیگر برای من وجود ندارد چه اتفاقی افتاده؟

چندین دلیل ممکن است وجود داشته باشد. ممکن است ارزش آفرین شما صفحه خود را غیر فعال کرده باشد تا تغییری ایجاد کند. و یا صفحه خود را معلق کرده و انصراف داده باشد. که در این صورت برای شما پیامک ارسال شده است. و یا گزارش تخلفی صورت گرفته است که ما موقتا صفحه ارزش آفرین را معلق کرده تا به رفع مشکل بپردازیم.

33. من پرداخت انجام داده ام اما پستی برایم نشان داده نمیشود مشکل چیست؟

هر پستی که ارزش آفرین شما برای سطح شما قرار داده باشد برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر پست جدیدی برای شما به نمایش در نیامده است به این معناست که ارزش آفرین شما پستی منتشر نکرده است.

34. تمام پست های ارزش آفرین من برایم قفل شده چه پیش آمده؟

به احتمال زیاد شما پرداختی ماه جاری خود را انجام نداده اید. بعد از حمایت دوباره به پست ها دسترسی خواهید داشت.

35. من از ایمیل اشتباه برای حساب کاربری خود استفاده کردم.

بعد از ورود به سیستم به بخش تنظیمات رفته و ایمیل خود را از بخش تغییر اطلاعات کاربری تغییر دهید.

36. ارزش افرین مزایای سطح حمایتی را به من نداده است چه کاری میتوانم انجام دهم؟

به صفحه ارزش آفرین رفته و تخلف صورت گرفته را گزارش دهید تا تیم پشتیبانی ما پیگیری های لازم را انجام دهد.

در صورتی که ارزش آفرین شما به عمد پاداش شما را نداده باشد صفحه وی بسته خواهد شد. اما مبالغ حمایتی شما متاسفانه بازگردانده نخواهد شد. زیرا از دایره اختیارات ما خارج است.

در صورت بروز هر مشکل دیگری تیم پشتیبانی ما سریعا اقدام کرده و به رفع مشکل میپردازد.

در صورت بروز هر مشکل دیگری تیم پشتیبانی ما سریعا اقدام کرده و به رفع مشکل میپردازد.

37. من کد پیامک را دریافت نمی کنم ، چه باید بکنم؟

لطفا با پشتیبانی ما تماس حاصل کرده تا مشکل را حل نمایند.

38. من ایمیل الکترونیکی از ماباتو دریافت نمی کنم. چه اتفاقی می افتد؟

شاید آدرس ایمیلی که وارد کرده اید صحیح نیست لطفا مجددا بررسی نمایید.